Понад 100 останніх років «Щедрик» асоціювався з Різдвом. Однак багато людей не знає, що ця культова колядка походить з України. Український композитор Микола Леонтович ще у далекому 1914 році обробив традиційну українську народну пісню у версію, яку ми знаємо сьогодні.
Щоб допомогти українським дітям, постраждалим від війни, ми перетворили улюблений «Щедрик» на платформу для збору пожертвувань за допомогою Shazam. Нова версія пісні з назвою Carol for Charity закликає зашазамити її і задонатити на потреби дітей.
«Carol for Charity» стала вірусною в 11 країнах. За допомогою команд Publicis Groupe по всьому світу, колядка потрапила на 22 радіостанції та була інтегрована безпосередньо в різдвяні фільми у форматі рекламних вставок. Публікації в медіа та на ТБ збільшили популярність проєкту. У результаті колядку прослухали більш як 1 000 000 разів.
Проєкт отримав численні нагороди на престижних фестивалях, таких як Cannes Lions, LIA Awards, Mad Stars, The One Show і Golden Drum.
читати даліПродавати безрецептурні фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач для Performance-маркетингу. На початку Covid-19 ми побачили можливість, передбачивши ріст онлайн-продажів і перетікання нових користувачів з офлайну в онлайн.
Ми стали першими на ринку, хто побудував максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами та запустив ефективний Performance-маркетинг для препаратів Sandoz. Відтак вдалось перетворити Black Box на ринку Pharma eRetail Media в прозору, зрозумілу, ріал-тайм аналітичну систему, в якій можна чітко відстежити бізнес-результати від наших рекламних кампаній та збільшити продажі, залучивши нових користувачів.
читати далі«Подорожник» входить у ТОП-5 аптечних мереж України за часткою. Бренд стрімко розвиває свою мережу, отже, потребує оновлення, яке б відображувала його суть, переваги та цінності.
Перед командою Publicis Ukraine постала задача зрозуміти, про що буде новий «Подорожник» та оновити його позиціонування й ключове повідомлення. Відтак з’явився слоган: «Подорожник. Знає, що допомагає», який базується на двох основних перевагах. По-перше, у бренду є необхідні компетенції, знання, досвід та ресурси, щоб підказати клієнтові, які саме препарати можуть йому допомогти у конкретному випадку. По-друге, «Подорожник» турбується про свого клієнта, пропонуючи якісні препарати без підробок, регулярні програми знижок: «Якість доступна кожному», та надаючи додаткові сервіси на кшталт «Лікар в аптеці» тощо.
Наступним логічним етапом стало оновлення логотипу. Протягом останніх років «Подорожнику» вдалось побудувати знання бренду, тож при роботі із візуальною складовою важливо було зберегти спадкоємність, при цьому відобразити оновлення й осучаснити його. Так, упізнаваний медичний хрест та листок подорожника візуально переосмислили, залишивши також основний колір. Вони «злилися в єдине ціле», де значущий елемент знаку кольором лінкується з відповідним словом у лого: хрест із «аптека», а листок – із «Подорожник». Знак став лаконічним, простим для зчитування, а шрифт – легшим, охайнішим та відкритішим.
читати даліЦей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.
Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.
Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.
читати даліSave Wild – фонд, який займається реабілітацією диких тварин після перебування в неволі. Створюючи близькі до природних умови, фонд допомагає тваринам відновитися фізично та морально. Ми розробили фірмовий стиль, який найкращим чином передає суть діяльності фонду. Символом природного довкілля ми обрали ліс, зобразивши його в вигляді кілець дерев, які захищають диких тварин, підкреслюючи цінність і вразливість життя.
читати даліНа фоні складної ситуації в категорії засобів по догляду за волоссям перед нами стояла амбітна задача: вивести Fructis з тривалого періоду стагнації за рахунок омолодження споживача. Для досягнення мети ми працювали з найскладнішою для комунікації аудиторією – мілленіалами.
Завдяки інсайту, розробленому на підставі спеціально проведених досліджень, ми блискуче впоралися з поставленим перед нами завданням, що відбилося на результатах ребрендингу: зростання долі ринку Fructis, залучення нової аудиторії споживачів, більшість з яких – це дівчата до 35-ти років.
Перезапуск Fructis – це приклад успішної стратегії, побудованої на взаємодії глибоких инсайтів, яскравого креативу і захоплюючої реалізації.
tvlab – креативний партнер проекту.
читати даліПеред нами постала задача увірватись у буденне життя людей з новим продуктом Kabanosy – довгі, тонкі ковбаснеки з натурального м’яса, які знаходяться поміж м’ясо-ковбасною та снековою категорією. До 2019 року продукт був не знайомий ані українським споживачам, ані дистриб’юторам. Магазини не розуміли, у ковбасному чи снековому відділі розміщувати новинку, люди — робити з нею бутерброд чи їсти під пиво?
Новий продукт надихнув на новий підхід до міксування медіаканалів. Ми перевернули класичний медіамікс з ніг на голову та отримали «ДіджиБачення», в якому Digital відіграє ключову роль генератора охоплення, а TV виступає другорядним каналом для ущільнення присутності. Нестандартне та ефективне використання медіа дозволило Kabanosy стати лідером в категорії м’ясних снеків при мінімальних інвестиціях та суттєво збільшити місячні продажі.
читати даліВидавати нові активні платіжні карти, по яких проходить багато транзакцій, з кожним роком все важче, коли мова йде про великий банк. Стандартні інструменти виокремлення аудиторії вже не працюють.
Завдяки сегментації цільової аудиторії по психографічним ознаками, зробленої за допомогою партнерів, ми змогли вийти на новий рівень персоналізації. В результаті ми поліпшили медіа показники, отримали більш активних клієнтів, які здійснювали більшу кількість транзакцій, визначили, які сегменти працюють краще та застосували наші знання для оптимізації наступних кампаній.
читати далі