У листопаді 2023 року Україна відзначала 10-ту річницю з початку Революції Гідності — події, яка значно вплинула на вектор розвитку країни.
Однак навіть через 10 років та повномасштабне вторгнення між українцями та європейцями досі наявний бар’єр нерозуміння. З одного боку більшість громадян ЄС погоджуються з твердженням, що “Україна має приєднатися до ЄС, коли буде готова”. Водночас російська пропаганда зображує Україну як неспроможну державу та працює на роз’єднання всередині ЄС.
Кроком до подолання бар’єру взаєморозуміння мала стати спільна символічна комунікаційна кампанія, яка на прикладі Революції Гідності продемонструвала б, що українці відчувають себе європейцями та поділяють європейські цінності. З огляду на тенденцію уникання в Німеччині новин про Україну, особливо негативних, кампанія мала посприяти публікації якісних матеріалів, що розкриють контекст і транслюватимуть закладені меседжі.
Оскільки європейці не зовсім вірять, що вони та українці схожі, можливо, варто комунікувати наші спільні цінності через універсальну мову людства, яка звучить “правильно” та зрозуміло в різних соціальних контекстах по всьому світові? І це мова музики.
Під час Революції Гідності музика об’єднувала, підтримувала та надихала, а синьо-жовте піаніно “Україна” не лише слугувало як музичний інструмент, а і стало фізичним та символічним бар’єром між озброєними силовиками та мирними протестувальниками. Зважаючи на глибинний символізм піаніно команда Publicis Ukraine та MSL Ukraine запропонувала створити масштабну культурну подію поряд з ще одним символом, саме питомо німецьким, Бранденбурзьких воріт.
Кульмінацією події стало виконання гімну ЄС – “Оди до Радості” – у чотири руки як промовистий символ невідворотності приєднання України до європейської родини.
Кампанія згенерувала понад 50 публікацій у провідних німецьких медіа, серед яких онлайн, друковані та 11 сюжетів на найбільших ТВ-каналах. Сукупне не унікальне охоплення публікацій перевищило 486 100 000, а унікальне охоплення склало 40 500 000 — без жодних медійних вкладень. Крім того, захід став платформою для донесення важливих повідомлень офіційними особами.
читати даліУ Маршів рівності в Україні поки не така довга історія. А COVID-19 у 2020 році ускладнив ситуацію ще більше, адже усі масові події відмінили або перенесли у онлайн. Це суттєво зменшило аудиторію заходів, адже у онлайн-формат включались, здебільшого, активісти LGBTQ+. У той час, як ефективності Маршу сприяє його помітність для широкої аудиторії, і це досягається офлайн. Перед KyivPride Saatchi & Saatchi Ukraine постало складне завдання – створити таку кампанію для підтримку Маршу, щоб розлетілась онлайн по усій країні.
Для нашої ідеї ми використали найбільшу європейську статую, іконічну Батьківщину-Мати. З допомогою дронів та команди Dronarium Ukraine ми створили діджитал-симуляцію майоріння веселкового прапора на мечі монументу в реальному часі. Так нам вдалось трансформувати символізм пам’ятника, адже від уособлення радянських цінностей він став на захист прав рівності. Подія викликала неабиякий резонанс суспільства.
У нас було завдання зробити Марш помітною онлайн-подією, але наш нестандартний хід допоміг отримати більше 100 мільйонів імпрешинз по усьому світові лише за 3 дні. Motherland Pride назвали подією року в Україні та Східній Європі.
Крім того, проект Motherland Pride здобув безліч нагород на найбільших світових фестивалях креативності та ефективності у світі, серед яких Effie Awards Ukraine 2021, Cannes Lions 2021 та 2022, Andy Awards 2021, Golden Drum 2021, AD Stars 2021, D&D 2022 та The One Show 2022.
читати даліУкраїнські музеї – невід’ємна частина українського культурного фонду, без розвитку яких – розвиток національного культурного фонду є неможливим. NAMU є скарбницею української культури, біля входу якої з 1899 року стоять 2 скульптури лева, що терміново потребували реставрації у розмірі 2,08 млн грн. З метою зібрати їх, ми перетворили бетонних левів на перших в Україні віртуальних інфлюенсерів, створивши їм сторінки в Instagram та Facebook, а також сайт для пожертвувань. Результат – більше 4 млн переглядів та взаємодій з контентом левів у соцмережах і резонанс у медійному просторі, завдяки чому музей досяг успіху у державній програмі «Велика реставрація» і отримав 40 млн грн на реставраційні потреби.
читати даліВиклик
COVID-19 і введення жорстких карантинних обмежень – події, що значною мірою вплинули на всіх нас і змусили змінити наш звичний спосіб життя. Тепер люди повинні були звикати до життя на самоізоляції та спілкування із зовнішнім світом (робота, друзі, родичи) за допомогою всіляких пристроїв та месенджерів. Ситуація сприяла сплеску популярності формату відеоконференцій, коли ти просто міг не включати камеру.
Багато хто не тільки замкнувся дома, але й в собі теж. Це не могло не вплинути на б’юті-сферу. Адже люди стали приділяти своєму зовнішньому вигляду набагато менше уваги.
Рішення
Ми вирішили використати цей тренд – і спонукати людей, що стали заручниками власного помешкання, бути більш відкритими і «бачитись» онлайн з іншими. Саме бачитись! І почати вмикати свої камери. А за допомогою Garnier Fructis Superfood люди, що могли виглядати як завгодно – виглядали супер.
читати даліНа фоні складної ситуації в категорії засобів по догляду за волоссям перед нами стояла амбітна задача: вивести Fructis з тривалого періоду стагнації за рахунок омолодження споживача. Для досягнення мети ми працювали з найскладнішою для комунікації аудиторією – мілленіалами.
Завдяки інсайту, розробленому на підставі спеціально проведених досліджень, ми блискуче впоралися з поставленим перед нами завданням, що відбилося на результатах ребрендингу: зростання долі ринку Fructis, залучення нової аудиторії споживачів, більшість з яких – це дівчата до 35-ти років.
Перезапуск Fructis – це приклад успішної стратегії, побудованої на взаємодії глибоких инсайтів, яскравого креативу і захоплюючої реалізації.
tvlab – креативний партнер проекту.
читати даліПротягом багатьох років категорія жувальних гумок формувалася переважно двома провідними брендами: Orbit та Dirol. Orbit протягом багатьох років залишався лідером категорії як у продажах, так і в інвестиціях в рекламу. Натомість Dirol досить довгий час був брендом №2 і врешті опинився у складній ситуації: інвестиції в рекламу підтримували існуючий рівень brand awareness, проте Dirol втрачав свої позиції у brand usage, brand consideration та, як наслідок, у долі ринку.
Водночас Dirol вирiшив оновити позиціонування та звернутись до більш молодої аудиторії – покоління Z.
В пошуках цікавої для молоді території ми звернули увагу на тренд блогерства.
Велика частина аудиторії не тільки активно взаємодіє з блогерським контентом, але й сама мріє спробувати власні сили у цьому напрямі. Щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили та стати блогером, ми розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy. Учасники проекту мали змогу опанувати блогерську справу за допомогою спеціально створених відео уроків від популярних інфлюенсерів, а переможець отримував 1 мільйон показів на YouTube для розкрутки власного каналу.
Цей проект став актуальною відповіддю на потреби аудиторії, яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», а також позитивно відзначився на рості продажів.
читати даліПеред нами постала задача увірватись у буденне життя людей з новим продуктом Kabanosy – довгі, тонкі ковбаснеки з натурального м’яса, які знаходяться поміж м’ясо-ковбасною та снековою категорією. До 2019 року продукт був не знайомий ані українським споживачам, ані дистриб’юторам. Магазини не розуміли, у ковбасному чи снековому відділі розміщувати новинку, люди — робити з нею бутерброд чи їсти під пиво?
Новий продукт надихнув на новий підхід до міксування медіаканалів. Ми перевернули класичний медіамікс з ніг на голову та отримали «ДіджиБачення», в якому Digital відіграє ключову роль генератора охоплення, а TV виступає другорядним каналом для ущільнення присутності. Нестандартне та ефективне використання медіа дозволило Kabanosy стати лідером в категорії м’ясних снеків при мінімальних інвестиціях та суттєво збільшити місячні продажі.
читати даліУ нелегкий час пандемії, коли ми перебуваємо в нескінченному вирі новин та думок ми, як ніколи, потребуємо свого джерела гармонії та спокою.
Тому ми запропонували нову філософію “Take it smoothie”, яка допомагає упоратися з поганим настроєм та з легкістю переносити всі негаразди.
Для розміщення кампанії ми використовували лише соціальні мережі, для яких розробили яскравий контент, цікавий копірайт і мегакруті Інста-маски.
читати далі