Локальний бренд “Люкс” завжди у своїх комунікаціях акцентував, що виготовляє свої чипси з картоплі українського походження. Та з 2023 року на цю територію почали застрибувати й інші бренди в категорії.
Перед “Люкс” постала необхідність якісно вирізнитись на тлі зростаючої конкуренції. І до цієї задачі підключилась Power of One команда Leo Burnett Ukraine, Publicis Groupe Data Science та Spark Foundry Ukraine.
Leo Burnett Ukraine запропонувала забрендувати якісну українську картоплю, з якої готуються чипси, й створила слоган “КартопЛЮКС”. КартопЛЮКС – це чипси бренду Люкс, тож, слоган кампанії став результатом гри слів і звучить так: “Чипси Люкс. Це просто Картоплюкс!”
Для креативних матеріалів обрали аплікаційну стилістику і відтворили у них кумедні смартові ситуації, щоб підкреслити захопливий і дружній образ продукту. Креативні ролики мали на меті затизерити слово Картоплюкс та пояснити аудиторії, що Картоплюкс – це картопля Люкс, з якої роблять чипси Люкс.
Новий візуальний стиль дозволив донести справжній характер Люкса – веселий, іноді абсурдний, але свій, рідний. Разом з Publicis Groupe Data Science ми протестували ідею і ролики з аудиторією та запевнились: цей підхід – працює.
Команда Spark Foundry Ukraine відповідала за медійну стратегію проєкту й створила костефективний спліт майданчиків у диджиталі та офлайні. До комунікації залучили ті канали, які допомагали транслювати історії справжньості та нашу брендовану КартопЛЮКС в усій красі.
Наші КартопЛЮКС-історії стали відомими майже кожному споживачеві віком 18-34 роки, адже протягом усіх флайтів у середньому охопив понад 90% цільової аудиторії. Окрім цього, кампанія вплинула і на ріст brand love.
читати даліПісля повномасштабного вторгнення Visa, як і інші відповідальні бренди, переосмислила свої пріоритети, зосередивши зусилля та ресурси на наданні допомоги. Компанія ініціювала створення некомерційної платформи, що стала майданчиком для злагодженої роботи соціальних ініціатив Visa та її партнерів, що виникли у відповідь на численні одночасні потреби.
Створення спілки Небайдужих брендів дало змогу об’єднати медіаканали, бізнеси, фонди та тих, хто потребує допомоги для ефективної допомоги й підтримки. Visa спрямувла свої інвестиції в комунікації на підтримку платформи, акцентуючи на актуальних повідомленнях про напрями, які потребують негайної допомоги. Розробка кампанії була здійснена командою Saatchi & Saatchi Ukraine.
Для досягнення максимальної впізнаваностіініціативи були представлені під брендом «Небайдужі», а не безпосередньо від імені Visa, що сприяло ефективнішній взаємодії з аудиторією. Проєкт отримав значне охоплення, у понад 50 000000 контактів.
З моменту запуску перших колаборацій було організовано понад 20 ініціатив та зібрано понад 80 мільйонів гривень. Спільнота «Небайдужі» продовжуює жити та розвиватись як ком’юніті соціально відповідальних брендів.
читати даліСвяткування 25-річчя «Київстар» мало стати кульмінацією 2022 року. Але через війну стандартні підходи до бізнес- та медіапланування більше не працювали.
В реаліях повномасштабної війни медіабюджети Київстар скоротив на 30%. Поведінка споживачів змінилася, але позиціонування бренду Human Connection стало ще актуальнішим. Кампанія нового тарифу до 25-тиріччя з можливістю донатів для армії була запущена як спеціальне антикризове рішення у воєнні часи, щоб врятувати життя українських захисників і буквально відновити людські зв’язки в деокупованих містах. Ключовою проблемою була оптимізація медіапідтримки кампанії.
Основою планування стала Biga Data з попередніх кампаній. На її основі ми створили новий підхід до планування, застосовуючи економетричне атрибуційне моделювання фактичних дій користувачів. Наша стратегія, орієнтована на дані, призвела до суттєвої зміни співвідношення телебачення та диджиталу у медіаспліті із 70/30 до більш ефективних 35/65. Нам вдалось визначити найбільш впливові методи комунікації. Відтак ми збільшили кількість прямої комунікації (смс, пуш-повідомлення та ін.) і додатково частку дисплейної складової в диджитал-інструментах через її економічну ефективність й вищі коефіцієнти конверсії в активації «донати».
Для постійного трекінгу результатів та точності ми створили лайв-дашборди.
Результати:
x2,5 Активації суперсили «Допомога Збройним Силам України»
+20 в.п. Внесок у відновлення України
+4 в.п. Зв’язок з брендом
+4 в.п. Лідерство на ринку мобільного зв’язку
читати даліКатегорія «Фінанси» стрімко скорочувалась, а ПриватБанк мав амбітні цілі по залученню нових клієнтів і прийшов до нас з задачею: потрібно збільшити кількість оформлених заявок на сайті по ТОП-6 продуктам банку на 120% та збільшити середній щомісячний дохід з одного споживача цих продуктів мінімум на 20% в категорії.
Ми проаналізували пошуковий попит в категорії, і зрозуміли, що користувачі генерують величезний обсяг різноманітних запитів при виборі кожної окремої фінансової послуги. При цьому, сторінка послуги на сайті не покривала всі варіанти запитів користувачів і сайт недоотримував можливий трафік і заявки.
Тож ми спланували незвичну SEO-тактику “To search as they search” – створюй сайт саме для споживачів послуги та оптимізуй його, керуючись тим, як саме вони шукають. Ми почали втілювати наш задум і зрозуміли, що потрібно опрацювати сотні тисяч різноманітних запитів, що надзвичайно складно зробити людським ресурсом. Але знайшли вирішення цієї проблеми, залучили ШІ та створили підхід SEO AI.
Ми зібрали більше 3 млн пошукових запитів, відібрали 5200 кластерів найбільш релевантних з них, створили нові сторінки та наповнили їх унікальним контентом для покриття максимальної кількості потенційних споживачів послуг Банку.
В результаті перевиконали поставлену клієнтом ціль та збільшили органічний трафік сайту на 189%, що допомогло підвищити к-ть оформлених заявок на 196%(в порівнянні з ціллю в 120%), але що серйозніше – ми виросли в середній дохідності за ТОП-6 продуктами на 28%, перекривши середньорічні показники інфляції в Україні.
читати далі«Подорожник» входить у ТОП-5 аптечних мереж України за часткою. Бренд стрімко розвиває свою мережу, отже, потребує оновлення, яке б відображувала його суть, переваги та цінності.
Перед командою Publicis Ukraine постала задача зрозуміти, про що буде новий «Подорожник» та оновити його позиціонування й ключове повідомлення. Відтак з’явився слоган: «Подорожник. Знає, що допомагає», який базується на двох основних перевагах. По-перше, у бренду є необхідні компетенції, знання, досвід та ресурси, щоб підказати клієнтові, які саме препарати можуть йому допомогти у конкретному випадку. По-друге, «Подорожник» турбується про свого клієнта, пропонуючи якісні препарати без підробок, регулярні програми знижок: «Якість доступна кожному», та надаючи додаткові сервіси на кшталт «Лікар в аптеці» тощо.
Наступним логічним етапом стало оновлення логотипу. Протягом останніх років «Подорожнику» вдалось побудувати знання бренду, тож при роботі із візуальною складовою важливо було зберегти спадкоємність, при цьому відобразити оновлення й осучаснити його. Так, упізнаваний медичний хрест та листок подорожника візуально переосмислили, залишивши також основний колір. Вони «злилися в єдине ціле», де значущий елемент знаку кольором лінкується з відповідним словом у лого: хрест із «аптека», а листок – із «Подорожник». Знак став лаконічним, простим для зчитування, а шрифт – легшим, охайнішим та відкритішим.
читати даліЦей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.
Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.
Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.
читати даліВИКЛИК
Ринок чоловічих дезодорантів драйвиться трьома сильними брендами-мастодонтами як у продажах, так і в медіа активності. При цьому кожен грає на своїй давно обраній території з різними сегментами чоловіків.
Men Expert – це молодий бренд у категорії, у якого і досі низький рівень знання серед чоловіків. Попередня медіа підтримка була незначною: не побудувала широкого охоплення аудиторії та не залучила у комунікацію нішевого бренда на довготривалій основі.
ІНСАЙТ ТА ІДЕЯ
Понад 60% фокусної чоловічої аудиторії цікавляться комп’ютерними іграми. В Україні ніша кіберспорту досі незайнята. При цьому кожна франшиза Men Expert має свою унікальну властивість, як і герої DOTA мають свою унікальну силу.
Рішення: завоювати справжню чоловічу територію з високим потенціалом охоплення, щоб виділити Men Expert серед сильних та активних конкурентів.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Нульовий етап: тізингова OOH та діджитал кампанія, щоб викликати інтерес ЦА до нової території, на яку зайшов бренд.
Напівфінали: широке охоплення ЦА завдяки двом безперервним дням стримів DOTA Minor, де Men Expert в якості основного партнера розігрував ігрову консоль (побудова зв’язку із бізнесом). Додаткове охоплення досягалось діджитал підтримкою.
Гранд-фінал: нативне охоплення через релевантних блогерів для залучення аудиторії до участі у Grand final.
РЕЗУЛЬТАТИ
Протягом багатьох років категорія жувальних гумок формувалася переважно двома провідними брендами: Orbit та Dirol. Orbit протягом багатьох років залишався лідером категорії як у продажах, так і в інвестиціях в рекламу. Натомість Dirol досить довгий час був брендом №2 і врешті опинився у складній ситуації: інвестиції в рекламу підтримували існуючий рівень brand awareness, проте Dirol втрачав свої позиції у brand usage, brand consideration та, як наслідок, у долі ринку.
Водночас Dirol вирiшив оновити позиціонування та звернутись до більш молодої аудиторії – покоління Z.
В пошуках цікавої для молоді території ми звернули увагу на тренд блогерства.
Велика частина аудиторії не тільки активно взаємодіє з блогерським контентом, але й сама мріє спробувати власні сили у цьому напрямі. Щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили та стати блогером, ми розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy. Учасники проекту мали змогу опанувати блогерську справу за допомогою спеціально створених відео уроків від популярних інфлюенсерів, а переможець отримував 1 мільйон показів на YouTube для розкрутки власного каналу.
Цей проект став актуальною відповіддю на потреби аудиторії, яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», а також позитивно відзначився на рості продажів.
читати далі