Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Понад 100 останніх років «Щедрик» асоціювався з Різдвом. Однак багато людей не знає, що ця культова колядка походить з України. Український композитор Микола Леонтович ще у далекому 1914 році обробив традиційну українську народну пісню у версію, яку ми знаємо сьогодні.

Щоб допомогти українським дітям, постраждалим від війни, ми перетворили улюблений «Щедрик» на платформу для збору пожертвувань за допомогою Shazam. Нова версія пісні з назвою Carol for Charity закликає зашазамити її і задонатити на потреби дітей.

«Carol for Charity» стала вірусною в 11 країнах. За допомогою команд Publicis Groupe по всьому світу, колядка потрапила на 22 радіостанції та була інтегрована безпосередньо в різдвяні фільми у форматі рекламних вставок. Публікації в медіа та на ТБ збільшили популярність проєкту. У результаті колядку прослухали більш як 1 000 000 разів.

Проєкт отримав численні нагороди на престижних фестивалях, таких як Cannes Lions, LIA Awards, Mad Stars, The One Show і Golden Drum.

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Продавати безрецептурні фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач для Performance-маркетингу. На початку Covid-19 ми побачили можливість, передбачивши ріст онлайн-продажів і перетікання нових користувачів з офлайну в онлайн.

Ми стали першими на ринку, хто побудував максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами та запустив ефективний Performance-маркетинг для препаратів Sandoz. Відтак вдалось перетворити Black Box на ринку Pharma eRetail Media в прозору, зрозумілу, ріал-тайм аналітичну систему, в якій можна чітко відстежити бізнес-результати від наших рекламних кампаній та збільшити продажі, залучивши нових користувачів.

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?
Подорожник – Знає, що допомагає!

«Подорожник» входить у ТОП-5 аптечних мереж України за часткою. Бренд стрімко розвиває свою мережу, отже, потребує оновлення,  яке б відображувала його суть, переваги та цінності.

Перед командою Publicis Ukraine постала задача зрозуміти, про що буде новий «Подорожник» та оновити його позиціонування й ключове повідомлення. Відтак з’явився слоган: «Подорожник. Знає, що допомагає», який базується на двох основних перевагах. По-перше, у бренду є необхідні компетенції, знання, досвід та ресурси, щоб підказати клієнтові, які саме препарати можуть йому допомогти у конкретному випадку. По-друге, «Подорожник» турбується про свого клієнта, пропонуючи якісні препарати без підробок, регулярні програми знижок: «Якість доступна кожному», та надаючи додаткові сервіси на кшталт «Лікар в аптеці» тощо.

Наступним логічним етапом стало оновлення логотипу. Протягом останніх років «Подорожнику» вдалось побудувати знання бренду, тож при роботі із візуальною складовою важливо було зберегти спадкоємність, при цьому відобразити оновлення й осучаснити його. Так, упізнаваний медичний хрест та листок подорожника візуально переосмислили, залишивши також основний колір. Вони «злилися в єдине ціле», де значущий елемент знаку кольором лінкується з відповідним словом у лого: хрест із «аптека», а листок – із «Подорожник». Знак став лаконічним, простим для зчитування, а шрифт – легшим, охайнішим та відкритішим.

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!
LENOVO: МЯУБУК

Цей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування  такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.

читати далі
LENOVO: МЯУБУК
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Save Wild – фонд, який займається реабілітацією диких тварин після перебування в неволі. Створюючи близькі до природних умови, фонд допомагає тваринам відновитися фізично та морально. Ми розробили фірмовий стиль, який найкращим чином передає суть діяльності фонду. Символом природного довкілля ми обрали ліс, зобразивши його в вигляді кілець дерев, які захищають диких тварин, підкреслюючи цінність і вразливість життя.

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

На фоні складної ситуації в категорії засобів по догляду за волоссям перед нами стояла амбітна задача: вивести Fructis з тривалого періоду стагнації за рахунок омолодження споживача. Для досягнення мети ми працювали з найскладнішою для комунікації аудиторією – мілленіалами.

Завдяки інсайту, розробленому на підставі спеціально проведених досліджень, ми блискуче впоралися з поставленим перед нами завданням, що відбилося на результатах ребрендингу: зростання долі ринку Fructis, залучення нової аудиторії споживачів, більшість з яких – це дівчата до 35-ти років.

Перезапуск Fructis – це приклад успішної стратегії, побудованої на взаємодії глибоких инсайтів, яскравого креативу і захоплюючої реалізації.

 

tvlab – креативний партнер проекту.

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі
ДіджиБачення для КовбаСнека

Перед нами постала задача увірватись у буденне життя людей з новим продуктом Kabanosy – довгі, тонкі ковбаснеки з натурального м’яса, які знаходяться поміж м’ясо-ковбасною та снековою категорією. До 2019 року продукт був не знайомий ані українським споживачам, ані дистриб’юторам. Магазини не розуміли, у ковбасному чи снековому відділі розміщувати новинку, люди — робити з нею бутерброд чи їсти під пиво?

Новий продукт надихнув на новий підхід до міксування медіаканалів. Ми перевернули класичний медіамікс з ніг на голову та отримали «ДіджиБачення», в якому Digital відіграє ключову роль генератора охоплення, а TV виступає другорядним каналом для ущільнення присутності. Нестандартне та ефективне використання медіа дозволило Kabanosy стати лідером в категорії м’ясних снеків при мінімальних інвестиціях та суттєво збільшити місячні продажі.

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Видавати нові активні платіжні карти, по яких проходить багато транзакцій, з кожним роком все важче, коли мова йде про великий банк. Стандартні інструменти виокремлення аудиторії вже не працюють.

Завдяки сегментації цільової аудиторії по психографічним ознаками, зробленої за допомогою партнерів, ми змогли вийти на новий рівень персоналізації. В результаті ми поліпшили медіа показники, отримали більш активних клієнтів, які здійснювали більшу кількість транзакцій, визначили, які сегменти працюють краще та застосували наші знання для оптимізації наступних кампаній.

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank
Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

читати далі
Linex: In Data We Trust

Linex: In Data We Trust

читати далі
Історія КартопЛЮКС

Історія КартопЛЮКС

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

читати далі
Мед, якого не повинно існувати

Мед, якого не повинно існувати

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York

Мужні разом з Maybelline New York

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

Змінюючи символізм Батьківщини-матері

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!

Ваші улюблені речі радують довше!

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

читати далі
Краща сторона Молокії

Краща сторона Молокії

читати далі
The Ukrainian Creative Awards

The Ukrainian Creative Awards

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
#Moneycanchallenge

#Moneycanchallenge

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Dirol Blogger Academy

Dirol Blogger Academy

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

читати далі
Take it smoothie – Молокія

Take it smoothie – Молокія

читати далі

Клієнти

LVMH
Coca-Cola HBC
Mondelez
P&G
Philip Morris
White Rock
Дарниця
Raiffeisen Bank
Клуб Сиру
Peugeot Citroen
КОМО
Дмитрук
Reckitt Benckiser
Kyivstar
Stellantis
Mango
Duracell
Arterium
METRO
NAMU
FCA
StarLadder
Sanofi
Nestle
OLX
Carlsberg Ukraine
B&H
Lactalis
Winner
Molokia
Visa
Eurocar
Samsung
Electrolux
Lotos
Ukrsibbank PNR Paribas Group
Unity Bars
Таблеточки
Renault
Coty
Beiersdorf
Chumak
Sandoz
L`Oreal Ukraine
Save Wild
Essity
ABInBEV
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies