Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

У листопаді 2023 року Україна відзначала 10-ту річницю з початку Революції Гідності — події, яка значно вплинула на вектор розвитку країни.

Однак навіть через 10 років та повномасштабне вторгнення між українцями та європейцями досі наявний бар’єр нерозуміння. З одного боку більшість громадян ЄС погоджуються з твердженням, що “Україна має приєднатися до ЄС, коли буде готова”. Водночас російська пропаганда зображує Україну як неспроможну державу та працює на роз’єднання всередині ЄС.

Кроком до подолання бар’єру взаєморозуміння мала стати спільна символічна комунікаційна кампанія, яка на прикладі Революції Гідності продемонструвала б, що українці відчувають себе європейцями та поділяють європейські цінності. З огляду на тенденцію уникання в Німеччині новин про Україну, особливо негативних, кампанія мала посприяти публікації якісних матеріалів, що розкриють контекст і транслюватимуть закладені меседжі.

Оскільки європейці не зовсім вірять, що вони та українці схожі, можливо, варто комунікувати наші спільні цінності через універсальну мову людства, яка звучить “правильно” та зрозуміло в різних соціальних контекстах по всьому світові? І це мова музики.

Під час Революції Гідності музика об’єднувала, підтримувала та надихала, а синьо-жовте піаніно “Україна” не лише слугувало як музичний інструмент, а і стало фізичним та символічним бар’єром між озброєними силовиками та мирними протестувальниками. Зважаючи на глибинний символізм піаніно команда Publicis Ukraine та MSL Ukraine запропонувала створити масштабну культурну подію поряд з ще одним символом, саме питомо німецьким, Бранденбурзьких воріт.

Кульмінацією події стало виконання гімну ЄС – “Оди до Радості” – у чотири руки як промовистий символ невідворотності приєднання України до європейської родини.

Кампанія згенерувала понад 50 публікацій у провідних німецьких медіа, серед яких онлайн, друковані та 11 сюжетів на найбільших ТВ-каналах. Сукупне не унікальне охоплення публікацій перевищило 486 100 000, а унікальне охоплення склало 40 500 000 — без жодних медійних вкладень. Крім того, захід став платформою для донесення важливих повідомлень офіційними особами.

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Понад 100 останніх років «Щедрик» асоціювався з Різдвом. Однак багато людей не знає, що ця культова колядка походить з України. Український композитор Микола Леонтович ще у далекому 1914 році обробив традиційну українську народну пісню у версію, яку ми знаємо сьогодні.

Щоб допомогти українським дітям, постраждалим від війни, ми перетворили улюблений «Щедрик» на платформу для збору пожертвувань за допомогою Shazam. Нова версія пісні з назвою Carol for Charity закликає зашазамити її і задонатити на потреби дітей.

«Carol for Charity» стала вірусною в 11 країнах. За допомогою команд Publicis Groupe по всьому світу, колядка потрапила на 22 радіостанції та була інтегрована безпосередньо в різдвяні фільми у форматі рекламних вставок. Публікації в медіа та на ТБ збільшили популярність проєкту. У результаті колядку прослухали більш як 1 000 000 разів.

Проєкт отримав численні нагороди на престижних фестивалях, таких як Cannes Lions, LIA Awards, Mad Stars, The One Show і Golden Drum.

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань
Мужні разом з Maybelline New York

Дані дослідження Pace panel Publicis Groupe Ukraine показують, що лише 19% українців готові говорити про своє ментальне здоров’я. І це доволі низький показник, адже через війну ми перебуваємо в постійному стресі. А серед молоді до 35 років аж 40% відчуває втому та схильність до тривожності й депресії.

Maybelline NY – не просто бренд декоративної косметики, а lovemark для молоді, взяв на себе відповідальну соціальну місію – підтримати свою аудиторію у скрутні часи й у партнерстві з благодійним фондом UA Mental Help запустив проєкт психологічної підтримки для молоді – BraveTogether.

Він допомагає молодим людям розібратися в собі та знайти способи впоратися з різними проблемами в житті. А завдяки гарячій лінії та чат-боту в Телеграмі робить кваліфіковану психологічну допомогу доступною для кожного.

До проєкту долучились бренд-амбасадори – лідери думок молодої аудиторії. За поширення інформації про проєкт взялась команда Zenith Ukraine. Для комунікації з молоддю обрали диджитал, а щоб ретельно пояснити його можливості для кожного обрали релевантні телеграм-канали, подкасти та PR-статті на ресурсах. Цей медіамікс сформували, зважаючи на високий рівень довіри до персоналій та ресурсів, а також преференції аудиторії у медіаспоживанні.

Обрана стратегія спрацювала на відмінно, про проєкт Brave Together дізналося більш ніж 85% нашої цільової аудиторії (~4.1 млн.) Але найголовніше – це не медійні показники, а те, що за період кампанії відбулось 16 000 звернень через чат-бот та гарячу лінію допомоги. І понад це, 400+ людей пройшло освітні тренінги щодо питань ментального здоров’я та правильного реагування у складних ситуаціях.

Далі буде…

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Київстар мав виборювати першість на фрагментованому ринку фіксованого інтернету і стати «видимим» для невблаганних алгоритмів пошукової системи. Бренд відійшов від шаблонності і замість класичних SEO-підходів оптимізував посадкову сторінку для кожного міста і містечка, де є фізична можливість покриття фіксованим інтернетом від Київстар.

Експериментальна «місцева» тактика по роботі із 248 локальними сторінками в SEO збільшила видимість пропозиції фіксованого інтернету Київстар на перших позиціях органічної пошукової видачі в 3,5 рази. Бренд №1 нарешті наздогнав сам себе тепер і у пошуку.

Проєкт отримав Бронзу в категорії E-Commerce на Effie Awards Ukraine.

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Існують проблеми, про які говорити некомфортно та соромно. Думати про них неприємно, а промовити вголос, що у вас закреп просто неможливо. Навіть якщо навкруги лише близькі, все одно відразу хочеться кудись сховатися. Та від цього не сховаєшся.

Гутталакс пікосульфат – препарат саме для вирішення делікатної проблеми закрепу. І саме для нього агенція Publicis Ukraine у співпраці з Sanofi Ukraine створила лаконічну комунікацію.

Команді необхідно було обережно розкрити проблематику і водночас поборотись зі стереотипом, що проблеми із травленням виникають виключно від незбалансованого харчування. Але закреп може з’явитись і внаслідок сильного стресу, подорожі, зміни клімату, через брак фізичної активності й прийом деяких ліків.

Як пояснити причини закрепу і показати проблематику так, щоб не викликати сором у глядача? Команда Publicis Ukraine обрала пластилін та анімацію. А потім власноруч зліпила, зім’яла та відзняла усе ?

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine
LENOVO: МЯУБУК

Цей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування  такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.

читати далі
LENOVO: МЯУБУК
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

Щороку до Дня захисту дітей БФ «Таблеточки» запускає разом з Leo Burnett акції зі збору коштів на лікування онкохворих дітей. Ці акції такі періодичні, що достукатися до людей стає щоразу важче. На 2020 фонд і взагалі поставив МЕГАМЕТУ: зняти ролик для діджитал-кампанії, що збере мільйон гривень! І це в той час, коли людей, окрім долі онкохворих, турбували ще й вірус, локдаун, невизначенність, безробіття… Додаткова умова: фонд хотів обов’язково показати у ролику справжню дитину, яка перемогла рак завдяки благодійникам.

Ми створили ідею для відео-ролику, де головна роль була відведена 9-річному Артему, якого раніше опікував Фонд.

Він став живим доказом ефективності пожертвувань та символом можливого хеппі-енду у боротьбі з хворобою.

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ
Краща сторона Молокії

Маючи лімітований рекламний бюджет та потужну активність конкурентів, бренд зміг знайти рішення, яке дозволило виділитись серед конкурентів і знайти свою комунікаційну нішу в категорії.

Проведений ребрендинг – зміна пакування – де головною стала сторона зі складом продукції та якісно спланована крос-медійна підтримка дозволи значно збільшити показник OFF-TAKE. В результаті Кефір та Білий Йогурт Молокія посіли рекордне для себе Перше місце в своїх сегментах як у гривні, так і в кілограмах у період з лютого по травень 2021.

читати далі
Краща сторона Молокії
Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

читати далі
Linex: In Data We Trust

Linex: In Data We Trust

читати далі
Історія КартопЛЮКС

Історія КартопЛЮКС

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

читати далі
Мед, якого не повинно існувати

Мед, якого не повинно існувати

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

Змінюючи символізм Батьківщини-матері

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!

Ваші улюблені речі радують довше!

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!

Подорожник – Знає, що допомагає!

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

читати далі
The Ukrainian Creative Awards

The Ukrainian Creative Awards

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Рятуємо тварин разом з Save Wild

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
#Moneycanchallenge

#Moneycanchallenge

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

читати далі
Dirol Blogger Academy

Dirol Blogger Academy

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека

ДіджиБачення для КовбаСнека

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

читати далі
Take it smoothie – Молокія

Take it smoothie – Молокія

читати далі

Клієнти

КОМО
Unity Bars
Philip Morris
Stellantis
LVMH
Carlsberg Ukraine
Coca-Cola HBC
METRO
StarLadder
Дарниця
Sandoz
Coty
B&H
Клуб Сиру
Ukrsibbank PNR Paribas Group
Eurocar
OLX
Chumak
Lactalis
Nestle
Raiffeisen Bank
NAMU
Lotos
Peugeot Citroen
Molokia
Beiersdorf
Essity
Winner
Kyivstar
Sanofi
Mondelez
Save Wild
Reckitt Benckiser
P&G
L`Oreal Ukraine
Visa
Дмитрук
White Rock
Samsung
Arterium
Electrolux
Таблеточки
ABInBEV
FCA
Renault
Duracell
Mango
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies