Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

Історія КартопЛЮКС

Локальний бренд “Люкс” завжди у своїх комунікаціях акцентував, що виготовляє свої чипси з картоплі українського походження. Та з 2023 року на цю територію почали застрибувати й інші бренди в категорії.

Перед “Люкс” постала необхідність якісно вирізнитись на тлі зростаючої конкуренції. І до цієї задачі підключилась Power of One команда Leo Burnett Ukraine, Publicis Groupe Data Science та Spark Foundry Ukraine.

Leo Burnett Ukraine запропонувала забрендувати якісну українську картоплю, з якої готуються чипси, й створила слоган “КартопЛЮКС”. КартопЛЮКС – це чипси бренду Люкс, тож, слоган кампанії став результатом гри слів і звучить так: “Чипси Люкс. Це просто Картоплюкс!”

Для креативних матеріалів обрали аплікаційну стилістику і відтворили у них кумедні смартові ситуації, щоб підкреслити захопливий і дружній образ продукту. Креативні ролики мали на меті затизерити слово Картоплюкс та пояснити аудиторії, що Картоплюкс – це картопля Люкс, з якої роблять чипси Люкс.

Новий візуальний стиль дозволив донести справжній характер Люкса – веселий, іноді абсурдний, але свій, рідний. Разом з Publicis Groupe Data Science ми протестували ідею і ролики з аудиторією та запевнились: цей підхід – працює.

Команда Spark Foundry Ukraine відповідала за медійну стратегію проєкту й створила костефективний спліт майданчиків у диджиталі та офлайні. До комунікації залучили ті канали, які допомагали транслювати історії справжньості та нашу брендовану КартопЛЮКС в усій красі.

Наші КартопЛЮКС-історії стали відомими майже кожному споживачеві віком 18-34 роки, адже протягом усіх флайтів у середньому охопив понад 90% цільової аудиторії. Окрім цього, кампанія вплинула і на ріст brand love.

читати далі
Історія КартопЛЮКС
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Після повномасштабного вторгнення Visa, як і інші відповідальні бренди, переосмислила свої пріоритети, зосередивши зусилля та ресурси на наданні допомоги. Компанія ініціювала створення некомерційної платформи, що стала майданчиком для злагодженої роботи соціальних ініціатив Visa та її партнерів, що виникли у відповідь на численні одночасні потреби.

Створення спілки Небайдужих брендів дало змогу об’єднати медіаканали, бізнеси, фонди та тих, хто потребує допомоги для ефективної допомоги й підтримки. Visa спрямувла свої інвестиції в комунікації на підтримку платформи, акцентуючи на актуальних повідомленнях про напрями, які потребують негайної допомоги. Розробка кампанії була здійснена командою Saatchi & Saatchi Ukraine.

Для досягнення максимальної впізнаваностіініціативи були представлені під брендом «Небайдужі», а не безпосередньо від імені Visa, що сприяло ефективнішній взаємодії з аудиторією. Проєкт отримав значне охоплення, у понад 50 000000 контактів.

З моменту запуску перших колаборацій було організовано понад 20 ініціатив та зібрано понад 80 мільйонів гривень. Спільнота «Небайдужі» продовжуює жити та розвиватись як ком’юніті соціально відповідальних брендів.

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Продавати безрецептурні фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач для Performance-маркетингу. На початку Covid-19 ми побачили можливість, передбачивши ріст онлайн-продажів і перетікання нових користувачів з офлайну в онлайн.

Ми стали першими на ринку, хто побудував максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами та запустив ефективний Performance-маркетинг для препаратів Sandoz. Відтак вдалось перетворити Black Box на ринку Pharma eRetail Media в прозору, зрозумілу, ріал-тайм аналітичну систему, в якій можна чітко відстежити бізнес-результати від наших рекламних кампаній та збільшити продажі, залучивши нових користувачів.

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?
LENOVO: МЯУБУК

Цей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування  такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.

читати далі
LENOVO: МЯУБУК
Краща сторона Молокії

Маючи лімітований рекламний бюджет та потужну активність конкурентів, бренд зміг знайти рішення, яке дозволило виділитись серед конкурентів і знайти свою комунікаційну нішу в категорії.

Проведений ребрендинг – зміна пакування – де головною стала сторона зі складом продукції та якісно спланована крос-медійна підтримка дозволи значно збільшити показник OFF-TAKE. В результаті Кефір та Білий Йогурт Молокія посіли рекордне для себе Перше місце в своїх сегментах як у гривні, так і в кілограмах у період з лютого по травень 2021.

читати далі
Краща сторона Молокії
#Moneycanchallenge

Чи можуть селфі подолати рак? Хворі на нього діти мають 90% шанс одужати. Але лише коли їх буде забезпечено потрібним лікуванням. В Україні через нестачу фінансування та соціальні проблеми цей показник є значно нижчим, тож онлайн-пожертви є дуже важливими. Разом з фондом Таблеточки ми вирішили збільшити кількість таких пожертв, зробивши селфі менш егоїстичними.

 

Так з’явився #MoneyCanChallenge. Учасник «доповнював» своє обличчя на фото портретом з купюри, яку жертвував фонду Таблеточки, та передавав виклик друзям. Флеш-моб підхопили користувачі та бренди, зробивши його однією з головних теленовин країни. Фонд Таблеточки зібрав чималу суму на благодійність без жодних витрат, перетворивши інструмент любові до себе на інструмент любові до інших.

читати далі
#Moneycanchallenge
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Виклик

COVID-19 і введення жорстких карантинних обмежень – події, що значною мірою вплинули на всіх нас і змусили змінити наш звичний спосіб життя. Тепер люди повинні були звикати до життя на самоізоляції та спілкування із зовнішнім світом (робота, друзі, родичи) за допомогою всіляких пристроїв та месенджерів.  Ситуація сприяла сплеску популярності формату відеоконференцій, коли ти просто міг не включати камеру.
Багато хто не тільки замкнувся дома, але й в собі теж. Це не могло не вплинути на б’юті-сферу. Адже люди стали приділяти своєму зовнішньому вигляду набагато менше уваги.

 

Рішення

Ми вирішили використати цей тренд –  і спонукати людей, що стали заручниками власного помешкання, бути більш відкритими і «бачитись» онлайн з іншими. Саме бачитись! І почати вмикати свої камери. А за допомогою Garnier Fructis Superfood люди, що могли виглядати як завгодно – виглядали супер.

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

ПЕРЕДУМОВА

Nescafé 3in1 необхідно було залучати молоду аудиторію за допомогою своєї комунікації.

Ця аудиторія рідше дивиться телевізор і не має довіри до прямої реклами. Але вона довіряє лідерам думок і  активно споживає YouTube. Молодь любить музику, і Альона Альона – одна із найпопулярніших українських співачок серед них.

РІШЕННЯ

  • Обрати нативне спілкування з аудиторією шляхом інтеграції в кліп Alyona Alyona з розміщенням та використанням продукту.
  • Зацікавити аудиторію релевантним контентом від релевантного співака. Додатково підтримати це активністю блогерів, які розповідали про партнерство у соціальних мережах.

RESULTS

  • ~4,5 Млн переглядів відео
  • 104 K уподобань
  • >100 K залучень в опитування бренда, яке було інтегроване в кінці кліпу: більшість опитаних пам’ятали та коректно ідентифікували бренд у відео
читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію
Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

читати далі
Linex: In Data We Trust

Linex: In Data We Trust

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

читати далі
Мед, якого не повинно існувати

Мед, якого не повинно існувати

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York

Мужні разом з Maybelline New York

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

Змінюючи символізм Батьківщини-матері

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!

Ваші улюблені речі радують довше!

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!

Подорожник – Знає, що допомагає!

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

читати далі
The Ukrainian Creative Awards

The Ukrainian Creative Awards

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Рятуємо тварин разом з Save Wild

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

читати далі
Dirol Blogger Academy

Dirol Blogger Academy

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека

ДіджиБачення для КовбаСнека

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

читати далі
Take it smoothie – Молокія

Take it smoothie – Молокія

читати далі

Клієнти

Stellantis
Mondelez
Electrolux
Клуб Сиру
Arterium
anex
Ukrsibbank PNR Paribas Group
ABInBEV
КОМО
Beiersdorf
Duracell
METRO
Betta
Таблеточки
Save Wild
Coca-Cola HBC
LVMH
Kyivstar
Lactalis
Raiffeisen Bank
FCA
Visa
Nestle
Peugeot Citroen
L`Oreal Ukraine
Sandoz
Sanofi
Ficosota
Eurocar
Дарниця
Philip Morris
Маревен
Renault
Winner
White Rock
Molokia
B&H
Roshen
Essity
NAMU
Mango
Reckitt Benckiser
Дмитрук
StarLadder
Chumak
Carlsberg Ukraine
Unity Bars
Bolt
Lotos
Coty
Samsung
OLX
P&G
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies