Publicis Groupe Ukraine

Publicis Groupe Data Science

Постійна робота з даними допомагає брендам на кожному кроці втілення маркетингової стратегії. Завдяки ретельному вивченню своїх аудиторій вдається приймати більш обгрунтовані та максимально ефективні рішення.

Publicis Groupe Data Science спеціалізується на аналітичних, дослідницьких і технологічних проєктах задля кращого розуміння людської поведінки та впровадження відповідних дата-рішень, що мають реальний вплив на оптимізацію інвестицій та зростання бізнесу клієнтів.

Ми – експерти з економетричного моделювання (МММ, атрибутивне моделювання), якісними та кількісними дослідженнями, створенням баз даних та автоматизацією процесів, підбираючи та адаптуючи продукти та рішення, необхідні для відповіді на бізнес-завдання клієнтів.

Cases

Brave Together with Maybelline New York

Brave Together with Maybelline New York

read more
Tsar Khlib + Leo Burnett Ukraine = the first major communication of the bread brand “Skills Taste” 2024

Tsar Khlib + Leo Burnett Ukraine = the first major communication of the bread brand “Skills Taste” 2024

read more
Keep calm & carry-on big data

Keep calm & carry-on big data

read more
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. Find out more on how we use cookies.
Accept cookies